onsdag 26 augusti 2009

IT'S MY DAY!




igår lyckades jag backa in i en lyckstolpe på körlektionen,
men hallå, jag parkerade jätte fint, ingen vågade gå ut.

skolan rullade på, blev en stan runda med ida och ida.
en fika m. ida och sen hemköp för inköp av 7 paket hårfärg,
en stor chips påse och en evig väntan på sötnosen ;)

åkte hem och började plocka ut slinga efter slinga,
färgade, skölde ut, färgade osv osv. tre nya
rödluvor, den ena blev orange, den andra super blond. hah

åkte sen till ikano och strosa omkring, och sen hem
och myste ner mig i sängen med sötnöt, du är underbar!

vaknar upp av sång i en förskräcklig stämma,
ingen frukost på sängen där inte, en halv timme
senare kommer sötnosen m. rosor och en massa pussar!

jag var värd en ledig första lektion, faktiskt min
FÖDELSEDAG IDAG, se där jaaa :)

Inga kommentarer: