söndag 18 december 2011

HEY HO LET'S GO!

Dagarna rusar förbi hinner knappt med själv.
I tisdags var jag ju på julklappsshopping med Kimpan, och ja ni förstår väll vad jag sysselsatte mig med på kvällen, Lego star wars, självfallet! 



I onsdags jobb som vanligt sen på kvällen bjöd Dennis på kvällsbuffé på Ghingis, med mamma och tomas, jag dör så jävla gott.


I torsdag var jag väll bara jag, hemma laga mat, tv, mysa, sova med min karl och neo, antar jag, haha. 


I fredags åkte vi hem till Sebbe och Filip på kvällen där även Johan var. Hade spelkväll, spelade bowling på Wii och först såg det ut som filip 6 år skulle vinna, men jag kom faktiskt delad första plats med Johan (3* år) HAHA, kändes bra. Sen spelade vi picasso ah fyfan va roligt, garva så jag tjöt. och Filip med sina roliga kommentarer. Får ju inte glömma att vi åt tårta och neo blev stört förälskad i Filip, åh gud, han blev helt bananas! 


& IGÅR gjorde vi tornby och sen åkte hem till alberts mamma och pappa på fika för att sedan göra iordning oss för rock fest hemma hos ida som hade 20 års galej! 

Inga kommentarer: