fredag 29 augusti 2008

la la la



psykologin på iv-valet var intressant, eller låter som att det kommer bli de. fick höra lärarens historier om självmord, och om ett psykhem.
jag har även beskådat en misshandel, och det såg ut att göra jävligt ont, stackars empan. är på din sida, ditt vittne, haha :) nae men stackare..

blev ialf en tripp till ikano med min sjukling till pojkvän, usch det är så synd om honom ;) så denna gång förtjänade han en dr pepper (vadet är att varje gång vi åker till ikano får han en dr pepper) han fick sig även två t-shirtar och jag med, najs najs.

sen blev det att beställa hem pizza och sitta och mumsa på. och sen slog jag ner mig i sängen och kollade på första avsnittet av tusen bröder, älska älska älska!

och nu har mamma och jag precis gjort två smörgåstårtor. undra hur resultatet kommer att smaka, haha!

Inga kommentarer: