lördag 30 augusti 2008

Lördag



jo idag vankas det födelsedags fest, vaknade vid 08.00 och var klarvaken, holyshit. jag som trodde man sov ut på helger efter att ha gått upp så tidigt på vardagarna, men icke. man blir väll van att vakna tidigt.

gick ialf upp och gjorde 4 kladdkakor tills idag, duktiga jag. gjorde även frukost på sängen till älsklingen (som vanligt) och nu sitter vi med varsin bärbar dator i sängen och nerdar, haha.

och dagen ser som så ut att vi måste fixa lite ärenden på centrum, hämta bord och stolar, och städa lite. sen jävlar ska jag inte stå på benen och styra och ställa mer.

gårdagens kväll slutade med ett pack killar framför tv spel, tv och dator. fast satt mest och halvsov och pillade i arvids hår, fick absolut inte sluta, höhö :)
nu har jag bara ett problems, vad fan jag ska ha på mig, har kommit ner till att välja bland två saker, mamma och niclas tycker den ena men jag tvekar lite till, det är typ sån jag är, tvekar&velar.

Inga kommentarer: