torsdag 30 juli 2009

18.57

jobbet var tungt, stressigt, en klump i magen och alldeles för lite mat i magen.
men ja tackar gudarna för att jag fick sluta en och en halv timme tidigare.
fick prata av mig med matilda och sen skjuts hem utav mamma.

& jag skulle inte ens kunna sätta ut på en karta hur mycket jag avskyr dig,
ordet hata är starkt och jag använder de mer än gärna. du är hatad,
du är inte värd att bli älskad, jag är så förbannad att jag tjuter.
att ord kan printa in sig så hårt i hjärtat, i själen.

& när det handlar om louise kommer det inte en sak i taget,
nej nej aldrig hänt kommer aldrig att hända, allt kommer på
en gång, i en stor jävla bomb som gör allt för att trycka ner
mig lite till, att folk måste ljuga, inte stå för vad de säger,
och sen tycka att det är helt okej, har de ingen stake i sig?
sanningen kommer alltid fram, & varför då dra ut på det?

Inga kommentarer: