torsdag 23 juli 2009

A GIRL LIKE YOU













































roligare stunder, mer skratt attacker, fler damp utbrott & fler spontana saker får du leta efter.
på mer eller mindre än två år har jag lärt känna denna underbara tjej och jävligt nära inpå.
jag vet precis vilka knappar jag kan trycka på, on och off, jag vet hur hon fungerar.
vi har renut sagt haft våra gräl, bråk och till och med slagit varandra, den andra
är större idiot en den andra, så sjukt jävla envisa och båda ska ha rätt! hah

jag vet hur jag ska få henne att släppa helvetet lös, hur hon stannar i en trygghet som var ett förhållande,
hur hon springer fram och tillbaka och säger de här var sista gången, men vi vet båda att de kommer en gång till.
hon som säger hur jag ska göra med mina problem när hon själv borde göra samma sak med sina egna.

& den här ungen lär bli de sista jag gör mig av med i livet, jag ska ha fler uppståndelse tåg.
fler damp utbrott, fler skratt attacker, fler saker som måste bli gjorda, hon ska ingå i mitt liv
i resten av mitt liv, så länge jag lever, i all evighets evighet! ja just de, pilutta dig.

Inga kommentarer: