tisdag 10 april 2012

10 april



Påsken är förbi, jobbade mig igenom den, låg och skar x antal kvadratmeter altanmattor, redan tröttnat, haha. På påskafton åkte jag och Albert till hans mamma och pappa där hans syskon med respektive och bebisarna var, åt god mat, spelade spel och hade bebisgos.

Har kommit in i någon period nu, går jag inte på högvarv hela tiden så faller jag ihop, orkar knappt sitta i soffan utan att somna. Eller är de ovana arbetstider? i don't know, väntar på att solen ska komma tillbaka.



Upptäckte att Albert fått lite "mage", jisses han tog värre upp en vad en tjej skulle gjort, haha. Så godispåsen åkte raka vägen in i skafferiet, haha han behöver nog inte oroa sig en på ett tag. Men såg på ett program igår om feta människor, det är väll en fröjd att bli tjock, soffpotatis och äta vad man vill, men att behöva gå ner allt, dels är inte att va tjock snyggt men framför allt mår man inte bra och man kan dö om det vill sig illa, man måste fan bo på gymmet för att gå ner till normal vikt och är man riktigt tjock måste man även operera bort all lös hud efter. Nä, jag skulle inte klara av det, så mina 2 kg upp eller ner klarar jag mig bra med.

Inga kommentarer: