måndag 2 april 2012

2 april


det var ett tag sedan.. ÄNTLIGEN har Albert slutat jobba 13-00 och nu börjat på asfaltsgruppen igen, välkommen tillbaka vardag, rutiner, matlagning för två och kvällsmys. 

vi åker fortfarande inlines om kvällarna, galet roligt,
ingen vurpa ännu, men hjärtat i halsgropen allt för ofta.

I fredags var det mys med min karl, saknade saknade du. I lördags drog vi en runda på IKEA, åkte sedan hem till Åsa, Martin och lille Filip. Så nu är Albert och jag Farbror och Faster till den lilla, fan va gammalt det låter? haha. Så söt så jag dör, jag vill med!

Lördagskvällen blev det tacos och sen kom Sebbe och hängde gäng och hamnade sedan från mjukisbrallan till bowlingplan med Albert, Sebbe och Kimpan. JAG VANN! första omgången alltså. 4 strikes och 2 på rad, gaaalet. fortsatte sedan till platens, lockade till oss champagne och jobbiga killar, skyller allt på kimpan, haha.


Igår slappade vi sönder söndagen nästan helt om det inte vore för att vi åkte hem till mamma och anders på kvällen, där de bjöds på tacos, två dagar i rad, jag klagar inte! 

och den här veckan ska jag dela säng med tre killar. De två hårigare än den andra. Neo har Hilton på besök en hel vecka. kaos!  

Inga kommentarer: