torsdag 11 juni 2009

I MITT SAGOLAND

Idag fick jag tillbringa en hel dag med filip, med mys på stan, (fick med mig silvershampo hem, puuh)
vandra runt i linghem med glass, leka med boll i källaren, gosa, kramas och känna närhet.
med dig, filip. får inte glömma att medina - sagoland spelades på repeat x 1000, går inte att tröttna.
jag är kär i videon, jag får fjärilar i magen, så försökte få filip att göra en låt åt mig, haha.
vi är singular.

& nu svävar jag i förvirring och surheter. jag måste väll få umgås, tycka om vem fan jag vill.
utan att det ska vara löjligt? jag ska väll kunna hälsa på folk, utan att du ska sura ihop.
nej, jag förstår mig inte på dig. vi ska nog bara göra det vi gör, se film, gå på stan,
åka hit och dit utan att prata. bara prata om de vi gör, ingenting annat.
om det nu kan kallas vänskap?

Inga kommentarer: