fredag 5 juni 2009

I'M SCARED

holy bananas! en helg ensam, en hel jävla helg ensam hemma. ingen mamma,
ingen bror som kommer hem på natten och räddar mig. haha sitter här och trycker i mig
negerbollar, läser bok, har tv:n på, musik, alla lampor tända och önskar att jag hade
en burk full med sömnpiller som jag kunde trycka i mig.

jag är rädd, jag är rädd för att någon ska vara under min säng, att någon kanske
kommer ur från garderoben, att det låter som att någon är på vinden, att någon
öppnar dörren, att någon står på altanen, att någon ska knacka på dörren, att någon
ska komma in och döda mig, att någon ska röva bort mig.
jag är rädd för mörker, jag är så jävla mörkrädd som man bara kan bli. jag är ett
litet barn på 8 år som gömmer mig under täcket så fort något annat ljud än tvn hörs.

men jag ska klara det här, jag ska klara ännu en natt helt ensam,
ensam i ett hus, ensam i mitt rum. jag är ju en stor tjej,
jag kan väll klara mig själv? haha, jag är så jävla töntig.
så skrattretande, morr, pulsen, hjärtslagen, gaah!

Inga kommentarer: