måndag 28 december 2009

JULJULJULJULSTRÅLANDEJUL


i onsdags var det ju uppesittar kväll, tradition!
mamma, johan, jag och sötnöten. godis i all ära,
baguetter, glögg och må illa, haha. somnade där
på slutet, fast jag vann 100 kr på min lott, hah!

torsdags var det ju självaste julafton, jag och snutt
hade morgon mys och sen åkte han hem till sin familj
och jag till min. mat, anna anka, godis, mer mat, godis.
sen på kvällen kom min älskling, så då blev det öppna mer paket.
& på kvällen åkte vi hem och myste sönder.

juldagen blev det att åka till farmor och farfar m. albert och johan.
där även lina, anna, pappa, stoffe, marinette, naomi och mi var :)
blev även massa god mat, fika, godis och paket öppning där.

fick mig; carolina gynnings bok ego women, parfymen ego girl,
smink från make up store, björn axén volym master, lotter,
pengar, berlocker till pandora armbandet, presentkort, godis,
svart jet set klocka osv.

& på kvällen skippade vi utgång, skippade allt som innebar
bakfylla, må illa, huvudvärk och en förstörd lördags morgon, hah.

lördagen bestämde sig jag och snutten att vi skulle åka till
norrköping och handla upp våra pengar istället för stan.
sagt och gjort, fick med mig en hel del hem, parfym,
leggings, tröja, t-shirt, stickad tröja osv osv.


hade sen stallet vid 4, galet kallt, och den ena hästen
efter den andra var helt kockobäääng.
sen åkte vi hem till alberts mamma och pappa där
hans bror, hans fru, mormor och morfar var.

myspys dåååå : )

Inga kommentarer: