torsdag 10 december 2009

VIKÖRALLTIENSMÄLLMINNETÄRFÖRLÅNGTBORT

minns knappt vad jag åt för fem minuter sen, så ska försöka
komma på vad jag har gjort i helgen och i veckan, hm ..

fredags var jag flyförbannad för att jag fick vara kvar på
iv-valet nästan en timme längre en alla andra, va kvar med
två lärare kul, inte för fem öre. bara för att göra klart en sak, gaah.

blev sen att sitta här hemma dricka lite med vivel, sötnos, oscar och doris.
blev sen att vi hamnade framför en bowling bana, som blev blodigt allvar.
jag hatar att ligga sist, så gjorde allt för att vivel skulle tappa koncentrationen, ha.
blev sen en snabb utgång på platens och jag trodde jag skulle skratta mig medvetslös.

lördagen blev de jobb 11.45-18.15, var tänkt bio men fanns inga bra platser.
så blev att hyra tre filmer, subway och oscar och doris som sällskap.

söndagen blev de stallet kl 7, tack sötnos för att du följde med,
och jonna jävel kom en timme senare då allt var gjort, tummen upp!!!!!
blev sen jobb 12-18.30, hem och slappa gaaaaaalet.

veckan har inneburet skratt åt maggans hållning, praktik,praktik,pratik.
neo har lyckats bita sönder älsklings iphone laddare och min plattång, tacktack.

Inga kommentarer: