måndag 21 december 2009

WEJWEJWEJWEJWEJWJWEJ


julavslutning på johans skola igår, pepparkakor, glögg och fika.
blev sen utelåst då min sötnos lyckat somnat, och tur var väll att
vivel var hemma.

nu sitter jag här nästintill naken med en stickad tröja och trosor,
försöker få i mig några cocopops, går sådär va, då jag har en neo
som vill få en och annan pops i munnen, sliter hål i tröjan och sätter
klorna i mig, haha, helt uppspelt.

plus att jag har så förbaskat ont i min käke, men min sötnos säger att
det inte gör ont, men va vet han om de va, nää precis, för han vill att
man ska tycka synd om honom för att han har tagit svininfluensan, hah.

men skiter i vart jag har ont och inte ont faktiskt, för jag har fått in lönen
och underhållet på konoto, jippie-kay-yey :D:D:D så ska vara med sofia sen
så får hoppas hon vill dra en runda på stan med mig sen bland allt folk,
har faktiskt bara inhandlat en enda julklapp, men nej jag är inte stressad ;D

Inga kommentarer: