söndag 4 juli 2010

DET ÄR NÄR DET KITTLAS I HELA KROPPEN


jobbat hela veckan, och när inga kunder kommer
vilket inte många gör blir det att inta sol stolen
och steka fläsk, & vatten kannan nära till hands
för inte dö av värme slag, pöööh..

& nu har jag och sötnöten fixat pass också :)
läääääängtar till vecka 29, hoppas på en bra
resa också bara dåååw.

här omkvällen blev det uteservering med hägg,
albert sofia och fredrik, mat & dricka, wööhöö.

& så har vi varit hos alberts mormor och morfar
och ätit massa god mat, skojjar inte aldrig ätit
så mycket i hela mitt liv. rostad macka med lax,
ris och kyckling, glass och sen kaka på det, ppööh.

& i går blev det att åka och bada med älsklingen
och neoliten i svartåfors efter jobbet, åkte sen
hem till hans mamma och pappa och sen blev
det att laga tacos åt hägg och albert. sen for
vi ner till ån med micke och löwet och sen in
till staden för uteservering och en massa andra
myselipys.

& nu sitter jag här med hundra fläkar och väntar
på att sofia ska få eld i röven så vi kan åka till hennes
land och bada, steka fläsket och badelibada.
& ikväll kommer min mammi hem så ska bjuda in
mig själv på mat imorgon när albert inte är hemma :)

Inga kommentarer: