onsdag 28 juli 2010

HEJHOPPSNOPPPLOPPPROPPUNG


ja vad ska man säga tillbaka i vardagen och den suger snopp.
ta mig tillbaka till värmen, mysiga dagar med min älskade.

de enda som fick mig på bättre humör när man kom hem var
lönen som trillade in på kontot från två jobb och louise överlycklig
då de var den fetaste lön hon någonsin fått och högre ska den väll bli.

& förutom allt det där så har jag världens finaste hund, kärlek.
ja jag blir glad och hjärtat hoppar till varje gång jag förstår att
han är min och att snuttplutten blir 10 månader inte länge sen
han var ett litet ludent bebis lamm och jag trodde inte det var
sant att jag fick min vilja igenom fast att alla sa nej till att vi
skulle skaffa hund, men vilket charmtroll & kärlek på han!


ja vet inte, roligare än så här blir det väll inte.
förutom malmköping, malma marken med golden waffel
i helgen så vill jag ha något att se fram emot.
ge mig tips, ge mig förslag.
om bara ett litet glädjerus,

Inga kommentarer: