lördag 24 mars 2012

24 mars


Igår jobb 10-18 som vanligt, Albert kom till jobbet med MAX mat innan stängning, fick senap på min kyckling, ringer och klagar får en meny gratis nästa gång, gör om  gör rätt! Jag åker hem från mitt jobb, albert åker till mitt jobb (hjälper anders riva väggen), tyckte vi gått om varandra tillräckligt det senaste veckorna. Vid 23.30 får vi för oss att ta ett premiär åk med våra inlines då dom sopat alla vägar här i ullstämma, fy i fan va kul och neo sprang av glädje, här ska åka inlines alldeles för ofta! (fast en så länge kvällstid så jag kan träna och ramla i fred, hah)

Ska snart dra iväg till stan eller ikano med Kimpan, inhandla lite nödvändigheter och bjuda bruden på lunch för besväret, haha. Och ikväll står det tydligen 30 års fest på schemat, aldrig träffat födelsedagsbarnet men det funkar ju det med. 

Inga kommentarer: