fredag 16 mars 2012

hey, mami loves you



Igår, jobb som vanligt och jag är så jävla stolt över mig själv, jag gör allt på mitt jobb förutom skär heltäckningsmattor (altanmattor funkar great) men det är något som gör att jag inte vågar, men igår var jag ensam och var bara tvungen att göra det, svårt? nej, faaaaan så skööööönt. 


på kvällen fick jag och neo fin besök utav kimpan som kom hit och myste och girltalk som vanligt, älskade vän. Egentligen är det lite sjukt att när vi var små bodde hon på granngården, vi var jämt, lekte med samma kompisar, dagis, låg och mellanstadiet. men på högstadiet hälsade vi endast på varandra en gång? och sen på gymnasiet började vi små prata lite, inget mer. Sen började hon på samma donk som jag och då utnyttjade jag min chans att få hundvakt åt neo när han var liten och sen smack, så sitter vi ihop igen. vi älskar ju alla lyckliga slut :)

Inga kommentarer: