lördag 1 november 2008

maskeradfest.


Dagen började med att ta en vända till norrköping med lillebror och sofia. köpte lite t-shirtar (förvånad?) linnen och lite annat smått och gått. sen blev det planerat att vi skulle på fest hos elin, och att ja va tvungen va hemma den och den tiden för att vi skulle ta pendeln vid 9.

så min buss var hemma vid tio i åtta, så jag fick springa fort som fan och be busschaufören att stanna någon minut extra. sprang hem och packa ner smink och fixade lite och på tio minuter hann jag de och springa tillbaka till bussen, puuh.

mötte upp grabbarna grus vid rece och då fick jag fnys om att det var maskeradfest haha, men ja körde på samma stil som löwet. 'gissa vad jag är?' FULL!! haha.

va lite allt möjligt folk hos elin, men de var mys med en massa dans (attans att tjejer ska vara så tråkiga med att dansa) men 2 minuter hit och dit funkade de, och sen hade ja mig en och annan kille som gjorde golvet.

hade även min trogne danspartner jenå med att gå ner i brygga slå i huvudet och sjunga till vår låt, petter - logiskt. mhm mums!

men efter en riktigt trevlig kväll bröt lite saker ner, för mycket skitsnack, missförstånd, redan blöta kinder och förstörda inre så bröt allt ihop, tårarna forsade och det blev ett x antal zippningar efter luft. men tack för all hjälp och goda ord, guld värt.

Inga kommentarer: