tisdag 4 november 2008

Tisdag

Nu har skolveckan kommit igång och det finns inte en lugn stund att pusta ut. full fart, och en miljader prov, usch! och mörkret när man vaknar gör det inte bättre, ögonen är ihop klistrade och man skulle kunna göra allt för att få ligga kvar i sängen. kallt, trist och tråkigt ..

men hoppade över idrotten igår, var för trött. åkte hem till niclas tittade på andra avenyn under täcket, beställde pizza och bara myste. de behövdes.

idag fick vi sluta ännu tidigare än beräknat skönt. så tog en tripp till stan med ida och astrid köpte mina efterlängtade krokar ;D haha. hoppas bara dem sitter uppe nu.

och nu sitter jag här i min säng med en kopp tack för att du finns te. så ruggigt jäkla kallt. och ska om någon timme åka iväg och jobba, känner inte direkt för de. men blir bättre när man kommer dit. sen är det bara hem duscha och förska sova.

och en sak jag spyr på är min jääkla dator jävel. virus, virus hit och dit, alltid ska de vara något. så ska åka och lämna in den någon dag, vilket kommer ta minst ett halvår innan jag får tillbaka den, som vanligt. snabb och bra service? icke!

Inga kommentarer: