lördag 29 november 2008

veckan

Torsdag- blev ett besök på tingsrätten för att se hur det går till i en rättegång. sen blev det lunch på stan, slutade med kebeb baren eftersom de flesta hade tröttnat på att det blev mcdonalds minst 3 gånger i veckan, haha. men skippar nog kebab baren hedan efter, eftersom både ida och jag fick oss varsit hårstrå i maten, jummie!

Fredag- blev skola som vanligt, utbrott hit och dit, men rätt ska va rätt! slutade vid 12 tiden då jag har hoppat av mitt iv, (filosofi, hej kom och hjälp mig, omringad av naturnördar som kan allt) blev sen att åka hem och fort tillbaka till stan för att jag och ida skulle på ett möte om amway, skulle ju inte sitta fel med en lön på 1000000:- om året. utan att göra ett skit (de låter för bra, haha)

följde sen med petra till mammas jobb och inväntade att mamma skulle komma. åkte sen hem och fiskade upp min fisk som ida skulle få, haha. åkte hem till ida lämnade fisken och åkte sen till stallet för att hämta upp våra hjälmar och sen snabbt in i bilen, haha. sen blev det jobb för min del.

Lördag- började jobba 12-15 sen hem och göra iordning sig, sen åkte jag till niclas och gosade med han och moa framför tv;n. och nu sitter jag här efter att ha pluggat i ca 2 timmar på idrott och hälsa och samhällskunskap. som vi har prov på, på måndag. yey jätte kul!

& imorgon blir det jobb 07.45-17.00 (död!) och sen hem och fortsätta plugga ..

Inga kommentarer: