söndag 30 november 2008

Söndag


Åkte ju då till jobbet och jobbade 07.45-17.00, tiden gick ruggigt fort och jag behövde inte sätta min fot en endaste gång i kassan, haha. dt1, dt2 och fix här och där, sköönt. då mitt huvud höll på att falla av sissodär 711 gånger. huvudvärken hoppade från ett ställe till hela huvudet, och sen ett ställe osv .. GAHH!

men det fanns ju en och annan som kunde liva upp stämningen och få en att tänka på annat. och sen fick jag förfrågan om jag vill ha köksutbildning, men det är la klart :) (och nu är det erik och packes dröm att få utbilda mig) hahaha ..

tog sen bussen hem och skulle fortsätta att plugga men nä tv;n kom i mellan som alltid. men ägnade någon halv timme sen på kvällskvisten åt att försöka få in något i huvudet. men får la se hur det där går, har tre gånger på mig tills jag klarat, skönt det!

Sen blev det ialf myspys med älsklingen, glögg och äta upp alla johans pepparkakor han bakat, haha.

Inga kommentarer: