måndag 23 november 2009

IDAGÄRENBRADAGENBRAJÄVLADAG


vart ska man börja, allt har gått galant hela dagen!
fler sådana här dagar tack, man bugar och bockar.

iv-val, fick sluta tidigare vi är bäst, snabbast sååå.
fixade med nationella muntliga, avklarade de galant,
fick G, och de va de enda jag strävade efter, skööönt!
helt oförberedd, med ett papper med stödord som skrevs
ihop på några få minuter, bara man vill så går de, improvisera.

hade sen en lektion med håruppsättningar och beata
och jag tog saken i egna händer och fixade facebook
till mig, haha. säga vad man säga vill, det fick bli så.

fick sen VG på britts prov, bättre än jimmy, GRRR!
tog sen sprutan, som slutade med några tårar i ögonen,
hatar sådant dära. men nu är det gjort.

blev sen stan med mamma och leta balklänning.
OCH JAG HITTADE MIN, HUJEDA MIG.
GALET GALET GALET VACKER! mhm..

älskar denna dag, trots huvudvärk, morr.

Inga kommentarer: