onsdag 18 november 2009

WHAT TO DO, WHAT TO DO


inte skrivit på ett tag, vet inte om det spelar någon roll.
men mamma ringde och klagade igår att bloggen uppdaterades
för sällan, det är väll bara för att hon jämt ringer så olägligt när
man skriver prov, tittar på något super duper viktigt tv program.
så är det väll kanske lättare att få ut information om vad jag gör här? hah.

fredagen blev de skola som vanligt och sen åka och kolla på färg.
åkte sen med sötnöten, oscar och doris till ekenäs slott där de var
julmarknad, mys, fast alldeles för kallt och de ska ju va snööö!
de planerades att de skulle leka grodan med mig (dricka för mycket)
slutade att jag blev fin och de andra odrägliga små svin, hahahaha.
ja vet inte vad för grodor som ploppade ut de små killarnar munnar
denna kvällen, vet bara att ingen var människa den natten, haha.

sen minns jag inte mer vad jag har gjort, förutom att snutt har
målat om hallen, JÄTTEJÄTTEFINT! och att jag var första dagen
på lindex med ida igår, de va super, fast huvudvärken hah.
och att jag bakade negerbollar igår kväll för att lindra min
schoooklad sug.

svenska nationellt prov idag, vad ska man säga man skulle sitta
sissodär 5 timmar, vi gick efter en timme, efter 23 omskrivningar
blev de ialf någorlunda vettigt formulerat som en text, en artikel.

skulle åkt och ridit eller var på väg tills de brakade ner vattendroppar
på fönsterrutan, så åkte hem till mamma och rensade en massa skit.
så ska snart åka hem och väcka nöten ur hans sovkoma, och sen åka
tillbaka till mamma ikväll för att rensa mera och äta POTATISMOS!

Inga kommentarer: