torsdag 12 november 2009

TVHJÄRTADIG

jag hjärta tv, jag hjärta webbtv, i allra högsta grad.
vad gör man inte när man inte orkar gå längre än till
toaletten, hämta ett glas vatten eller te då och då.

jo tv:n blir din bästa vän, och som det allra flesta vet
så finns det inte ett jota på tvn om dagarna, då säger
jag bara älska internet, webbtv, jag har blivit en riktig
repris tjej. så här kan ni få lite tips på serier/program
ni kan glo er igenom om ni inte har något att göra.

svt.se (bästa webbtv, då det inte är några reklamavbrott&brakvalitet)
- riverside (hatade de i början, men man blir besatt)
- andra avenyn (gammal goding, man måste fortsätta)
- guds tre flickor
- morden
- ett fall för louise
- rea
- ur.se/ramp

ni kommer bli som jag, besatta.
kommer kolla om det är ute några nya avsnitt hela tiden.
& ni vet alla karaktärer är ju på riktigt, ni lever er in i de
och forsätter tänka i deras baner och berättar om serierna
som om allt hänt på riktigt, att du var där, på plats.

Inga kommentarer: