onsdag 18 november 2009

ONSDAG

jo jag erkänner de nog nu, jag är inte på mitt bästa humör.
åkte hem till sötnöten som var i sovkoma gånger hundra.
alltså inget vidare kul när man är rastlös upp över öronen.
väckte han en gång i timmen, 1, 2 och 3. sen fick de vara nog.
& man fick inga glada ord emot sig, värre än citron.
plus att han hade ju lite ont i bröstet (måste tycka synd)

haha, du är allt söt du, men jag klarar faktiskt inte av att vara rastlös!
men nu sitter jag här igen, hemma hos mamma. har precis raffat åt mig
en macka med kaviar, mums på det. rensat mitt rum totalt slängt flera
ica påsar med bara skit, smink och massa totalt onödigt skit man köpt på
sig och förstår nu att det bara var skit, till ingen nytta, samlar endast damm.

ett tråkigare rum får man nog leta efter nu, står en någorlunda bäddad säng,
en stol, tv bord, hylla, nedplockat klädstång och någon vit "hylla på golvet"
haha, obebott på några månader.

& nu är jag rastlös igen, ingen lillebror hemma, ingen mamma.
får vänta en timme tills det kommer någon människa hem.
får väll klättra på väggarna så länge, kuljul,.

Inga kommentarer: