torsdag 24 november 2011

24 november



Igår fick det bli lax, potatis och hollandaisesås till middag sen hamna vi framför arga snickaren och sen blev det krig. jag sa till albert att han inte hade några muskler när han spände sig och så tröck han sönder min arm och jag tog i allt vad jag hade och skulle mosa hans arm och sen skulle han helt plötsligt borsta tänderna på mig (han är lite mongo ibland) men nänä hade tandkräm i hela facet och sen stängde han av all ström och då fyllde louise ett glas med vatten som skulle hamna på honom men kom visst allt på heltäckningsmattan hahaha. det jobbiga med att bråka med honom är ju att han bara bär upp mig med en arm så hänger jag upp och ner jag orkar knappt bära honom med båda armarna och går minst sagt inte ens att slå omkull honom, HAHA fyfan .. 

Inga kommentarer: