fredag 25 november 2011

25 november



Igår kom albert till jobbet (som typ vanligt när hans flickvän gnäller om skjuts hem, eller så är det så att jag inte gör det och han är en sådan jävla snäll pojkvän) aja han var ialf en klippa och hjälpte till att plocka upp en massa pall proppfulla med mattor, louise står som vanligt med penna och papper och står och pekar med hela handen, det är jobb det. Åkte hem slängde in en pizza i ugnen och hamnade bredvid min karl som spelar battlefield och pratar i headset, NÖRD? låter för jäkla roligt ialf.. jag tycker dem är lite töntiga haha.


Idag kom det hundra bur till jobbet igen, tar aldrig slut, julpyntat och gått på lågvarv, vart för jäkla seg. Sitter ialf nu hemma med mina två killar, albert har bokat xboxet och jag får väll bädda ner mig i sängen och kolla idol efter vi mumsat tacos, vad gör väll det har en jobb helg framför mig och lönehelg! woopwoop

Inga kommentarer: