lördag 5 november 2011

Lördag



Igår blev det jobb och satan i gatan vad annonsen i linköpings posten lockar dit massa nytt folk, stört. satt och garva och drev med tomas hela dagen och mamma och tomas planerade ett dödsfall för mig på jobbet, SCHYSST! oj en heltäckningsrulle ramlar på mig oj kan det vara så att nacken bröts, oj så synd, haha. 


Min praktikant albert var med sista timmen och härjade, åkte sedan upp till carolines grav och tände varsit ljus, fyfan vad jag hatar att gå upp för det där trappstegen och jag blir helt stel ögonen fylls med tårar och jag biter mig i läppen för att försöka förhindra blöta kinder, tänder ljusen fort, plockar iordning lite fint, rättar till ängeln, tänker på hur fin du är och går fort därifrån. jag skäms, och att det sist var säkert 2 år sedan jag besökte graven.. 

Inga kommentarer: