söndag 20 juni 2010

DET LEKER CIRKUS I MIN HJÄRNA




Då ska vi se här började med att möta upp lisa på staden,
innan vi drog till jobbet så hällde vi i oss några shots på
lascala. sen blev det tal, musik och fördrinkar.

musiktävling och vi vann! woho sen efter ett tag från att
ha mått tipp topp så började alkoholen leka cirkus i kroppen.
jag vet inte men jag vaknade upp i soffan mysig och spytt
och sjukt ont i huvudet, hade ju ett par rediga karlar till gentlemen
och lisa som fixade allt, haha piiinsamt men som alla säger man
har gjort värre. & nu har de ju lovat att inte ta upp de med mig
varje gång man ses, haha troligt.

somnade vid halv fyra och vaknade halv sju, lyckat.
ringde till jobbet och sa att jag skippade att jobba idag
och han förstod att jag vilken sekund skulle ringa och säga
det, haha.

så nu sitter jag här tycker synd om mig själv, låret gör ont,
två mega bulor i pannan en i bakhuvudet, fläskläpp och
axeln fått stryk, man kan ju undra vad som hände jag minns
då inte ett skit, hm. men fick ialf hem min man i morse men
som alltid när man har ont någonstans så ska han ta på det
inte med flit men 48 ggr mer en annars "ska ju bara ta bort
håret i från ansiktet" dunk dunk , aaj.

så nu ska jag försöka hitta en film att somna till och sen får jag
hem min lilla bebis vid 6 idag, saknar trollet hur jobbig han än
är ibland, och vid halv tolv kommer älsklingen hem och då får
jag äntligen ligga sked, hahaha :)

Inga kommentarer: