tisdag 15 juni 2010

JA, ÄR DET NU MAN SKA KALLA SIG VUXEN?


att den här nedrans förskylningen inte har släppt, gaah.
snorar som en gris, & jag har väll en kluns med skyldiga män.
var väll en aning roligt när man jobbade i söndags (dels var jag bäst
på min intervju, hooohoo) tappade rösten i den ena intervjun
och nös tre gånger i en annan, haha 7 timmars jobb och huvudet hängde.

vann ju som sagt 1000 kr också på en spelmaskin spintime, tjoohoo.
så på söndagen åkte jag och sötnosen och storhandlade maaaaat.
gratis mat, jo men det sitter väll alltid fint.

sen har jag även hunnit med att hjälpa mamma och flytta till söderleden.
så hej då ullstämma och nu har jag inget rum längre, ingenstans att bo.
nä har ju min karl som tur är, haha & vi är på den där jäkla jakten efter
en ny lägenhet och hittar man en som är fin så får någon annan den och
sen finns bara de fula över, usch och fy, men det kommer, jag tror på ödet.
så ingen har varit menad att vara vår, men de kommer, de kommer, om man
endå hade de där tålamodet.

Inga kommentarer: