lördag 19 juni 2010

KÄNNER HUR DET BRÄNNER INOM MIG


åh fyifabian så segt det gick på jobbet, så otroligt
segt, trött och usch ville gå hem efter en timme.
nästan ingen sömn och hejochhå så utvilad man är.

blev att gå hem i spöregn helt dyblöt och mitt vita
linne förvandlades till ett genomskinligt kropps
strumpa lite väl fort. skulle lika väl kunnat gå
runt i bh, men vafaaan.

nu har jag precis rotat i garderoben efter något
att ha på sig och som alltid känner man att det
inte finns ett skit att ha på sig, men vad ska man
göra, kläder som kläder. och nu sitter jag här i
min ensamhet och för dricker istället för för
festar? haha. har inte ens mitt lilla troll att gosa med.
nä för han ska vara hos mamma tills klockan 21.00
imorgon!! betyder alltså att jag blir helt alone denna
natt, uschochfy hate it! sovkamrat sökes?

nä men kanske ska ut i regnet igen då för att bege
mig mot staden och möta lisa!!

Inga kommentarer: