måndag 28 juni 2010

SOMMAR OCH SOL NANANANANANANAN


äntligen har den förbaskade sommaren kommit, tjoho!
små jobbat i veckorna på mattjätten lärt mig sy och knyta
mattor så nu rullar det på, snart heltid om maaaj gooood.
jag som har vant mig att börja vid tio för att sedan gå hem
runt 1-2-3 när det börjar bli tråkigt, hahaha näää dååå.
här tänker vi på pengarna då det blir utomalands vecka 29
med min hunnybunny eller okej ska hitta en resa också, hah.

midsommar har firats med sol, bad, chillipill, en massa mat
osv. sen har det badats och solats och jobbats och myst.

kollade på en lägenhet igår också, finfinfin och jag vill ha den.
drottningg, och det kan ju inte bli bättre, så jag håller väll både
tummar och tår.

& nu försöker jag lapa sol på balkongen men går sådär för överhettas
totalt och fettet bränts, går ut fem minuter i taget, hahaha. men snart
kommer min sötnos hem och då ska vi åka och firra pass, yey.

Inga kommentarer: