onsdag 13 april 2011

13 april


ja ni, ska få i mig lite lunch spaghetti special?
invänta min karl, och sedan leta ut en tapet till vardagsrummet.
lära oss andas, räkna till tio, ja det gamla vanliga, andas Louise, andas..

påtal om det där med att hålla adhdn inom sig, inte släppa psykbrytet ut.
kalle stjerna (ab) bjöd på lunch ingår, ja ni vilken stjärna han är. på riktigt han är toppen,
han är säljare, men han har prickat rakt in i våra hjärtan, vilken hjälte.

nä men vi pratade om det där om att albert får bidrag/pengar utav min mamma för att
jag ska ha någon att vara med, någon att bo hos, någon som tar hand om mig.
(roliga är att några gått på det, haha) nä men fick orden rakt upp i ansiktet, albert
är bra för dig, han får dig att hålla fast båda fötterna på jorden.. (ja det där var mammas ord)
vilken man jag har va.en riktig tio poängare. ah jag älskar den karln.

Inga kommentarer: