fredag 8 april 2011

9 april

(hittade ingen normalare bild)


tomas tjejer på 6 och 8 år kom till jobbet igår och livade upp fredagen.
vi lekte affär, inte nudda golv och prata hål i öronen på en, hahaha.
(jag om någon ska väll inte klaga? mina öron borde väll vara bedövade
av mitt egna prat, haha) & så klart bjöd det på riesen och skyllde på att
jag åt upp alla, snäääällt!

kvällen bjöds på kyckling, pommes och tsatziki och mys med min karl.
och jag blev tokig, vi är hopplösa vi ändrade oss igen ang garderob,
nu ska vi inte ha två stycken utan en hel stor som är som två st.
nu får vi fan låtsas att vi redan köpt garderobs jäveln och inte kan byta, HAH!

mongot fick något ryck om att åka och hämta sängen också, men sen blir
han normal igen och säger emot sig själv att det är så jävla onödigt, men
va fan man triggar inte igång mig i onödan, gaah.

Inga kommentarer: