tisdag 26 april 2011

vi tar det som det kommer ..


idag fick det tre generationerna arbeta, fick agera kontorsråtta med annonser,
och förminska bilder hit och dit som var ett jäkla evighetsgöra. gammelgubben:
jag kan ta 500 bilder med min systemkamera va, sen får jag lämna in den va?
(höööh? ja minneskortet blir fullt ja, men vi sätter ju över bilderna om vartannat
till datorn, så det blir aldrig fullt) jaha vart fan hade jag den där plastbiten i
kameran någonstans? (minneskortet? jo det kan man ta i och ur)
smart gubbe det där, äger en skit bra systemkamera med vet inte ett smack, haha
tar bara en massa bilder och låter de va kvar i kameran haha.

cykla med punktering halva vägen till jobbet, smygpunka eller bara dålig luft?
förbättrar min tid på runkeeper hela tiden, haha skitkul att cykla då ju.

nu har jag lagat lax pasta och tittat på huset fullt av hundar,
och tränat olika konster med neo tillsammans med massa köttbullar.
så nu är han väll mätt och belåten för en vecka? eller timme ..

Inga kommentarer: