tisdag 5 april 2011

det här inlägget får mig att skratta, att minnas.


Det här inlägget får mig att skratta, att minnas, att folk inte har bättre för sig,
att det alltid måste spekuleras när det händer något "nytt". jag och albert gick tillbaka
i bloggen för några dagar sedan och kollade allt vad som skrevs, vad som sades, vad som gjordes
precis i början. fan va man glömmer saker fort, men här står allt nedskrivet och man kan ibland
gå in, gå tillbaka, komma ihåg, minnas.
-------------------------------------------------------------------------------------
bara för att folk bryr sig så mycket och inte har något
vettigare att prata om en mitt och alberts förhållande
så kan jag ju likaväl tell you the truth istället för att
"ni" ska hitta på era egna historier och tissla och tassla.

förra året i februari gjorde jag och niclas slut efter att
varit tillsammans i 3.5 år. som i många andra förhållanden
gör man slut om det inte fungerar. så inget fel med det?!


det var i slutet av sommaren som jag, albert, sofia, ida, jimmy
och en drös andra folk var och jobbade i malmköping med
golden waffel (och som många satt och spånade i så frågade
jag inte albert om han skulle med för "att jag var kär i honom,
för att jag skulle hålla på med honom och dittan och dattan")
jag fick förfrågan att ta med några som skulle passa för att jobba.

sen att vi fick upp ögonen för varandra och började umgås mer
har inget att göra med att "det var niclas vän eller att jag ville såra
honom" de kunde lika väl ha varit någon gösta jag skulle börjat träffa?
men då skulle ingen ha brytt sig lika mycket eller hur? neeeee precis.
och det är klart han hade många tankar i huvudet om att jag var "niclas
förra flickvän" och att niclas var hans vän, jag hade en miljard tankar jag
med, men inte fan gick jag runt och tänkte "undra vad alla andra kommer
att tycka"
jag skiter väll fullständigt i alla patetiska människor, man kan
"tyvärr" inte styra över sina känslor, och det är jag jääääääkligt glad för.

& att vi sedan var på skänningemarknad och gick och höll handen såg
någon stackare de och skickade genast sms till "sina vänner" och berättade
NYHETEN! och att folk satt och spånade i vad vi gjorde hemma hos mig
en tisdags natt, sov han över, hade vi sex, kysstes vi? nej sorry guys..

och allt skitsnack som gick från mun till mun och sedan kom fram till
våra öron var som godis, att folk ens brydde sig, att folk satt och prata
till varandra om vad vi möjligtvis kunde ha gjort eller inte gjort, det är
sjukt, så sjukt jäkla kul, att man är så intressant? att folk inte har något
bättre för sig? fyy faan vad jag skrattade den sommaren, looovely.

& att folk fortfarande inte slutat? när man hamnar någonstans vid folk
som inte släppt de, slänger ur sig kommentarer som att "hur känns det
att bli tillsammans med sitt ex bästa vän" osv..


jag kan berätta för er att det här har varit något utav de bästa halvåret
i mitt liv, jag har världens bästa pojkvän som tar mig för den jag är, spelar
ingen roll om jag höjer rösten 100 decibell, gråter tills jag storknar, pratar
tills han får skavsår i öronen går runt som en avdankad matta i flera dagar
i streck eller klär upp mig till tänderna han tycker om mig precis lika mycket
vilken tid på dygnet det än är.. i love this man

Inga kommentarer: