torsdag 28 april 2011

28 april


inventering på jobbet idag, & det tar ju fan aldrig slut.
folk brukar komma in och säga herregud så mycket mattor,
och man brukar lite glatt ta till svars, "måste ju leva upp till namnet".
men nu inser jag FAAAN så mycket mattor det är när man bläddrar
i varje podium, ställning, hög .. fy i fan.

men en positiv sak som jag varit lite rädd för, att vår allas vän yngve haha,
kom med vår matta idag, det fanns endast två kvar och har bett dem att
lägga undan den så trodde att det skulle gett den till någon annan, eller
att den skulle vara trasig med min otur, men den var röd och hel och fin, hah.

& nu är vår säng såld, kommer på söndag, så får köra sista natten på golvet?
eller va fan vi har ju en bauta soffa kanske ska inviga den genom att sova en hel natt.

ååååh vad jag längtar att flytta det enda som snurrar i min skalle.
jobbar imorgon, ledig lördag, söndag och måndag & flyttar på måndag!!!!


Inga kommentarer: