måndag 2 maj 2011

2 maj



/ordnat kaos.

nu ni, nu har jag ingenting att räkna ner till längre, för nu sitter jag här.
i vår nya lägenhet och njuter. dock är det en lång väg kvar tills allt är klart.
men det får ta den tid det tar.

började i går (måndags) att mamma hämtade upp mig så åkte vi och lämnade
blod, det var jätte snälla (då jag är rädd för blod och nålar, hahaha) men det
börjar med att sticka mig i höger armen och det gjorde så förbaskat ont, och
ådran eller va tusan det var rullade iväg, så fick köra i andra armen. yeeeeeyyy!

albert och björne hämtade sen släpet och åkte till ulfåsa och hämtade säng och matbord.
jag åkte till stångastaden hämtade nycklarna och proppade bilen full av saker sen började
det hela och köket som vi inte gillat med skåpsluckorna blir bara finare och finare ju mer
man ser dem, + i kanten.

mamma kom sen på kvällen och bjöd på wokaway och hjälpte mig få upp sängen i
vardagsrummet och montera matbordet. faaaan så skööööön säääängen ääärrrrrrr.
och all tack till björne och albert då, eller bara björne för albert bor ju här, haha.

nu är jag lycklig ni, albert har redan börjat riva tapet i sovrummet, så hoppas det är
klart till helgen, fan så fiiint det blir, sen är det vardagsrummet som måste bli klar,
så är jag glad och kan få upp alla kartongen, sen får köket och hallen ta den tid det
tar. nä nu svammlar jag bara. dags att cykla till jobbet, har ännu inte bestämt mig
vilken väg jag ska ta ...

Inga kommentarer: