onsdag 4 maj 2011

4 maj


ledig igår, åkte och betalade släpkärran och lämnade winerbröd till roger.
sen försökte jag ta ut pengar i 5 olika bankomater men det stod tekniskt fel
försök igen, så efter hundra elfte gången ringde jag till banken då har det
spärrat mitt kort, eftersom jag ska få ett nytt då jag bytt efternamn.
men det har inte haft en giltig adress så det har skickats tillbaka, braaaa?
glad tjej. men lånade pengar av mamma istället, hah.

åkte och köpte stolsdynor, regnjacka till neo och lite små skit.
sen stor handlade jag för nu har vi stoooor kyl och frys!

bjöd hem mamma på tacos mys. albert har äntligen målat klart i sovrummet.
men det blev inte snyggt när man tittar nära och noga och eftersom det är så
hårda på tapeter och sådant så känns det dumt att ha det halvdant nu, och sen
när/om man flyttar måste man betala tapetsering då. så klockan 21.00 for vi till
coop bygg och där insåg vi att den fondvägg vi tänkt oss inte blev snygg till den
vita färgen på tapet som jag gillade. så vi ändrade oss IGEN, fast det kommer bli
snyggt, vi tapeteserar hela sovrummet i en guld/champagne färg. kommer bli
döööö läckert till chokladbrun heltäckningsmatta och svarta detaljer.

klockan 22.00 satte vi igång med att skära till entremattan i hallen som blir så
mycket snyggare en detta fula plastgolv som är i övriga delen av hallen, men va
ska man göra? haha. tv-bänken sattes ihop också och klockan 00.00 somna jag gott!

Inga kommentarer: