måndag 30 maj 2011

30 maj



dagarna går så snabbt, helg näst intill hela tiden, kommer knappt ihåg vad
jag gör om dagarna, eller så går dagen så jäkla fort att man inte hinner med något..

i fredags hade jag myskväll med min man och bebben, i lördags kom sebbe kl 11 på
morgonen? harregud, han och albert for iväg och handlade lite stolpar och skit till
staketet, + att vi fick en slägga i inflyttningspresent tackar? hahaha. & det där med
tradition att få blommar, hah..

senare kom ebbesson också, och karlarna blanade sommardrinkar med jordgubbar
och började bygga staket. fyfan vad jag garva den ena dummare en den andra.
ingen trodde att det skulle bli klart, men se där det lyckades, äntligen fick bebben
komma ut på grönbete och slippa det där förbaskade kopplet. lilla trollet då
kvällen fortsatte med drinkar och en förbaskad huvudvärk för min del, härligt.
tog en powernap, sen grillade vi skit gott och spelade kinect, sen tog migränen över
och jag bosatte mig på toan och S P Y D D E som en gris, lovely.

igår var det morsdag, som alltid, tradition åkte vi till smultronstället för att fira
denna dag, med albert, mamma och johan. lina, philip och yvonne skulle vart med
men det blev lite missuppfattat med tider, men det var mys endå.

Inga kommentarer: