måndag 16 maj 2011

helgen


i lördags kväll kom johan och ida hit, vi grillade och alla tyckte om mina
jordgubbsdrinkar, tummen upp!!! sen ramla oscar in också blev en massa
prat och mys och se röstningen utav ESC.

i söndags kom oscar hit på morgonen och sen åkte vi till sya i mjölby typ
där vi köpte neo, men ingen mer neo idag utan vi fick med oss en ny bil hem
en skoda octavia röd och fin. vi började som ovänner gick fan inte att köra
biljäveln men efter att vi vart på tornby och albert köpte ett kinect till mig!
faaaaaan vad glad jag är, han är bäst bäst bäst bäst! så tvingade karln mig
att köra hem och se på fan vi blev typ bästa vänner, (jag älskade min pärla,
men växelspaken fick mig att hata henne) så nu är fan det här bäst, haha mobbad.

2 kommentarer:

Linda-Mari sa...

Hejsan!!!!
Såg att ni köpt bil i sya.. Tänkte fråga om ni köpte den av några utlänningar typ från kosvo.
För dom hade en sådan bil för ett tag sedan och dom köper och säljer bilar hit och dit och det är bära massa fel på dom.
Hoppas allt är bra med lilla Neo.
Kram från neos gamla husse och matte

Louise Helander sa...

Heej!
nej vi köpte den av en gammal gubbe som ägt bilen sen den var ny.

men tack endå :) jadå, han mår bara bra.