torsdag 5 maj 2011

trollet

neo har precis skrämt livet ur mig, först tror vi att frambenen gått ur led.
han skrek som en gris när mamma försökte lyfta ner honom, sen gick det över.
men istället föll han ihop hela tiden, sen blev det bra.

då gick jag ut med honom och han gick som att han var full, typ som att bakbenen
inte hängde med. och han kunde inte bajsa han satt och skaka och vingla sen bara
föll han ihop på sidan och fick världens nervryckningar, bar upp honom sprang hem
och skrek och tjöt. han gick två steg, la sig ner, gick två steg la sig ner.

men nu helt plötsligt är han helt normal, ringt till veterinären det ville kolla på det.
har en tid imorgon men nu visar han inte tecken alls, han hoppar upp och ner från
sängen, springer och är helt normal. fan jävla hund jävel skrämmer livet ur mig.
hoppas innerligt att inget är fel och att det bara var någon grej som typ låste sig i kroppen.

fyfan, det gör så jävla ont i själen, i kroppen, överallt. min bebbe mitt älskade lilla troll.

Inga kommentarer: