onsdag 2 maj 2012

2 maj




Ja ni vad har hänt det senaste dagarna, i lördags tillbringade jag kvällen här hemma med Albert och Björne grillade och hade det gött, i söndags hamnade jag på kenty planerna med Malin efter jobbet, kollade Hampus fotbollsmatch.

I måndags
var det valborg, gick ner och kollade brasan i hjulsbro med Albert, pensionärsparet, haha. Karln agerade även frisör och klippte mina SLITNA toppar, killen kan! (sjukt, vad han än tar sig för så klarar han det galant, vare sig det är att galoppera på en häst, måla naglarna, sy mattor, hoppa, flyga och aldrig gjort det innan, så är det som om han aldrig gjort något annat, MY MAN, MY HERO) HAHAHA, nä men det är galet. Kan man inget själv, frågar man Albert, och jag är nog inte ensam om att tycka så.



Nog pratat om honom, nu ska jag på äventyr med Kimpan, om det så bara blir till ikano, en bilhandlare, haha. Saknar min toker!  

Inga kommentarer: