onsdag 23 maj 2012

time to fly away






Jag har haft sådan sjukt härlig "långhelg",  i torsdags blev det att jobba halvdag sen åkte jag in till staden med Ida och Malin och satte oss på Mörners och gottade oss i deras chicken ceasar sallad och pratade massa gamla minnen, fan va sjuka saker man gjort och fan va tiden går fort. Hamnade sedan på 55:an med varsin filt och varsin godispåse i högsta hugg, haha. Och jag som inte dricker alls ofta hällde i mig allt förutom sprit, ja ibland så.. Men dem där tjejerna kan inte annat än att få en på bra humör!


I Fredags jobbade jag 10-18 och åkte sedan hem till min karl och lagade god mat och myste framför tv:n. Lördagen åkte vi ut till tornby på morgonen, besiktade bilen och den gick igenom woho! Tog sedan ett par varv i några butiker och åkte sedan hem och fixade lite på framsidan, planterade mitt olivträd och hade sen grill mys innan vi stack till fotbollsplanen och lekte av oss med Neo.


På söndags morgonen hoppade vi i inlinesen och drog med oss neo ut och gled runt en runda, nu känner man att sommaren är på väg, härliga härliga väder. känner att jag börjar bli en hurtigbulle eller det kanske är att ta i, haha men i måndags efter jobbet var jag och albert ute och sprang en runda, fyfan va dålig kondition jag har, enligt honom har jag värre kondition än dem i biggest loser, SCHYSST! men som sagt det blir väll lättare för varje gång, jag gav mig i alf ut! För här ska inte fettet hänga utanför byxkanten inte.. 





Inga kommentarer: