fredag 4 maj 2012

4 maj


I onsdags spenderade jag min dag med kimpan, åkte till en bilverkstad som skulle fixa hennes nya åk, avundsjuk, vill också! Men det var en förjävla jobbig lampa att byta tydligen, hööh. Under tiden tjockade vi galet på donken, satt med 4 brickor och vräkte i oss, gratis glass osv, ovanligt? gör om gör rätt. 

Tog ett varv inne på ikano sen, kimpan shoppade presenter till hennes karl och jag unnade min 3 par nya kalsonger, jag älskar nya kalsonger och trosor! och ni alla märkesnördar med frank dandy, björn borg osv. Dressman levererar, min karl var likadan men nu, man får 3 par istället för 1 för 200-300 kr, dessutom är det tydligen skönare.

Fortsatte sen hem till henne och drack kaffe och jag satt där för mig själv åt tårta,
bullar och kakor medans tommy och hon tittade på, hah, det där med beach 2012?

Igår var bossen inne på jobbet, han bjöd på jordgubbar, socker och grädde.
Årets första för min del, och guuuuud så jävla gott.

Inga kommentarer: