måndag 7 maj 2012

8 maj

 I lördags följde jag med Ida och Li till Västervik, kollade in lager 157. Fick med mig x antal tröjor, solbriller, leggings, LÅNGKLÄNNING (hjälp, känner mig tjock och kort men man vänjer sig väll kanske, haha), shorts och tröjor till Albert osv. Billigt och bra, som det ska va! haha. Åkte sedan in till Västervik och satte oss och åt i blåsten/solen, förjävla god pizza ialf.

Kvällen tillbringade jag hemma hos mamma, Anders och Yvonne, bjöds på mat och sen agerade jag frisör åt mamma, fan va bra jag är, hur jag nu går till väga är ju skit samma men resultatet blir ju för jävla bra, stolt som tuppen, HAHA! Åkte sen hem med neo och inväntade karln som gjorde stan, kom hem klockan 05.00 och hade inte några problem med att sova medans jag låg från 03.00-05.30 och spelade mobil, hatar att inte kunna sova, ligga och vrida och vända på sig är inte min grej. 

Inga kommentarer: