tisdag 19 januari 2010

DET SÄGS ATT MAN LEVER BARA EN GÅNG, VAD FAN ÄR ALLA KATTLIV OCH EXTRA LIV TILL FÖR DÅ?


04,20 vaknade jag pigg som en mört,
hade två alternativ gå upp och inte veta
vad jag skulle hitta på eller somna om
och kanske veta att jag är cp trött vid
7, jag chansade och tog de valet.

kl 07.00 ringde klockan gäspade gick
upp och piggnade till, bilen stod utanför
redo att åka till gymmet, så mamma och
jag avverkade en timme på gymmet, och
mamma har väll kul åt att hon är starkare
än mig, men hallå jag kommer igen.
kommer ialf ha grym grym träningsvärk
några dagar framöver, fyvaremig.

la mig ialf i sängen bredvid sötnöten när
jag kom hem och lyckades få någon puss
innan han slocknade, så nu har jag sovit
två timmar till, duschat och ska klä på
mig för att invänta att sofias migrän
försvinner med blåsten, tänkte vara
lite duktig och lämna några cv:n under
tiden kanske, hur gör man nu igen? haha

Inga kommentarer: