måndag 4 januari 2010

LISTALIKAMEDINGENTINGATTGÖRAVA

Namn: Amanda Louise Gäfvert

Kallas för: Lollo, Lojsan, Snörpan, Sötnos, Snutt osv osv osv osv.

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: öronen, handen, naveln

Tatueringar: foten & "sidan"

Längd: 1.65

Skostorlek: 37

Hårfärg: Brun

Fräknar: jo de sitter där

Motto: chansa och våga leva

Kär? så in i bomben, fjärilarna gör frivolter

Önskar du att du bodde någon annanstans? mitt hus, min pol. varmare breddgrader, tack.

Tycker du att du är attraktiv? Jo men att det kan nog stämma

Dricker du? det händer

Röker du? nixpix

Vilket schampo använder du? olika, men älska smultronschampo

Vilken parfym använder du? christina aguilera, ralph lauren, paris hilton

Vad är du rädd för? mörker, grävlingar

Gillar du att tvätta? rätt avslappnande

Gillar du berg- och dalbanor? tills jag mår illa


Senaste…

Filmen du hyrde? fired up, + två till!

Filmen du köpte? öööhm

Låten du hörde: oasis-wonderwall

Låten du laddade ner? sköter min karl

Personen du ringde? lillebror

Personen som ringde dig? mamma

TV-program du såg? paradise hotel

Person du tänkte på? min älskling


Favorit…

Låt: hm, nya varje vecka!

Sak att göra: svulla schooklad?

Sport: rida

Dryck: oboy

Kläder: leggings, jeans, tjocktröja

Film: a walk to remember, +tusen till

Bil: audi a5, dodge viper

Serie: dh, andra avenyn, oth


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? har hänt ja..

Gråtit över en flicka? hm..?

Ljugit för någon? jo, men är inte så bra påt. tur är väll de?

Varit i slagsmål? kan ha hänt.

Blivit arresterad? nä va

Träffat någon från internet IRL? om jag har, haha


Antal…

Gånger du varit kär? xantal ggr "på låtsas" haha, 2-3 ggr på riktigt.

Gånger ditt hjärta brustit? allt för många gånger, (inte pågrund av killar)

Hjärtan brustet på grund av dig? får du ta med dem.

Tjejer du kysst? tappa räkningen på 10

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? har inte tid att räkna

Gånger ditt namn varit med i tidningen? no idea


Senaste…

Boken du läste? läser ego women

Personen du fick e-mail av? orkar aldrig kolla mailen

Personen du fick brev av? var väll en lönespec, el. bank grej?

Personen du fick sms av? älsklingen

Gången hela din familj åt middag tillsammans? julafton

Saken du köpte? pizza

Vad har du gjort idag? umgåts med mamma&lillebror, soffpotatis, långpromenad

Brukar du svära mycket? inte allt för ofta va

När stiger du upp på morgonen? 9-11

Vad har du på dig? leggings, linne, cardigan

Vad ska du göra ikväll? tv, underhålla neo vänta på sötnosen

Vad är du allergisk mot? ingenting längre tror jag.

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? inte allt för ofta

Kan du stå på händer? det kan jag nog

Håkan Hellström eller The Ark? måste jag välja?

Salt eller socker? SOCKER!

Gillar du ketchup? funkar till allt

Är du glad nu? kunde varit gladare

Var du glad igår? det kan jag nog tro

Vad dansar du till? allt möjligt

Stockholm är… ? huvudstaden va

Göteborg är… ? världens finaste dialekt

Kan du sjunga? tondöv

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Usa, Thailand

Inga kommentarer: