lördag 23 januari 2010

SÅDÄR BARNSLIG SOM EN TIO ÅRING PRECIS SOM JAG VILL VARA


gick och la mig runt halv tio i sängen med neo och
kollade lets dance, sen kom oscar och albert och
med sig en schooklad kaka, man tackar, de åkte
sen iväg och schokladen höll mig vaken ytterliggare
en stund,

somnade sen bums och vaknade vid 12
klar vaken, ingen sötnos hemma, så jag fick
roa mig med tv:n, tur att det sändes sjukt
många filmer igår, efter fyra timmar vaken
kom hägg och vivel och hoppade i sängen
deras förhoppning var väll att jag låg och
sov, men icke sa nicke.

trodde min sötnos skulle vara vaken tillsammans
med mig en stund, men nej han somnade på en
gång och tog upp hela sängen fick rycket så la
mig isoffan och kollade på filmer fram till halv
sju, då gick jag in och la mig i sängen, utan täcke.

nu är klockan halv elva och jag har varit ute med
neo en halv timme och ska trycka i mig något att
äta, min mage skriker efter mat. och plutten får
man väll inte liv i förens om ett x antal timmar.
(& han som absolut inte skulle vara bakis kommer
vara tvärt emot de)

jaja, ska väll försöka ta mig in till staden sen,
och ikväll blir det bio, mysimysi :)

Inga kommentarer: