söndag 24 januari 2010

JAG FÅR GÖRA, JAG FÅR GÖRA PRECIS VAD JAG VILL


första balträningen för vår del idag då,
vad ska man säga, inte så vidare värst
svårt, var ju som sagt första gången
då ska de snurra runt i skallen, och
min man stack ju efter första timmen
så jag och ida fick virra runt själva och
leka kille varannan gång, haha, wöörigt.

blev sen powerwalk hem, ut med neo
och sen åka och handla lite på maxi
m. mamma, och sen direkt till stallet
för att ta in alla hästar, och jisses så
nedrans kallt! blev sen ett stopp på
max, onyttigt men har ju inte gjort
annat än och rört på mig hela dagen
så det är lugnt, plus att det är söndag :)

nu ska ja mysa ner mig i soffan med
min bebis och längta tills klockan slår
23,30 så jag kan få godnatt pussar av
min älskling, <3>

Inga kommentarer: